loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات ترک خورده: خاطرات و دلتنگی های دوران اسارت

ناشر پیام آزادگان

نویسنده چنگیز بابایی

ویراستار فرزانه قلعه قوند

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 128

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

«خاطرات ترک خورده» روایت روزهای صبر و مقاومت آزاده ای است که در چهارده سالگی روستای زیبای حاجی کلای هتکه لو، در استان مازندران را به قصد نبرد با دشمن بعثی ترک کرد و ابتدا به خطه کردستان رفت، چنگیز (کمیل) قبل از اسارت از ناحیه پا مجروح شد.

خودش می گوید: «سرانجام در تاریخ ۶۷/۱/۲۸ ساعت ۱۴:۳۰ بعدازظهر اولین روز ماه مبارک رمضان در منطقه عملیاتی فاو در حالی که ۱۸ سال بیشتر نداشتم، با دست و پای مجروح در حال گذر از آب وحشی اروند بودم، که با توجه به وضعیت جسمانی و مشکلاتی هم چون، وجود سیم خاردار و مین های تله گذاری شده در آب وسرعت جزر و مد آب، مواجه شده و در محاصره دشمن قرار گرفتم.»

چنگیز(کمیل) در مدت اسارتش توسط صلیب ثبت نام نشد و بدین ترتیب راز اسارتش در اردوگاه تکریت از همه پنهان شد، آلام پدر ومادر زجرکشیده اش در راز و نیاز با قبری خالی که برای او در نظر گرفته بودند، به سکوت سپری می شد، سرانجام «او» در بی خبری بازگشت و قبل از آمدنش هم کسی نمی دانست این رزمنده شجاع مازندرانی کجاست!

اگر به خاطرات این آزاده جانباز در کتاب «خاطرات ترک خورده» سری بزنید، بدون شک مقهور یکی دیگر از عاشقان سرو قامت این سرزمین کهن خواهید شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما