loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

150 هشتگ نهضت سواد رسانه ای

3 (2)

ناشر کتاب رواق اندیشه

نویسنده سید بشیر حسینی | حسین حق پناه

ویراستار زهره جعفری

تصویرگر سعید شفیعی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 200

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 40058 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
53,000 50,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نویسنده در این کتاب، به عمد، از فضای علمی و تخصصی رسانه و ارتباطات خارج شده و متناسب با نیاز عامه مردم، به عنوان مخاطب اصلی «نهضت سواد رسانه ای»، محتوای خود را با بیانی ساده و روان، اما در قالبی جذاب و متفاوت ارائه کرده است.

در بخش ابتدایی کتاب، مقدماتی در مورد سواد رسانه ای و لزوم پرداختن به «نهضت سواد رسانه ای» به عنوان نیاز امروز کشور مطرح شده و در ادامه، در قالب 15 فصل، نکاتی راهبردی برای استفاده صحیح و بهینه از رسانه های مختلف ارائه شده است. به همین منظور این کتاب «150 هشتگ» نامیده شد؛ 15 فصل و در هر فصل 10 نکته راهبردی که در مجموع می شود 150 نکته راهبردی برای استفاده از رسانه ها.

فصول اصلی کتاب عبارت اند از: کلیات رسانه ها، کتاب، نشریات، رادیو و موسیقی، عکس، تلویزیون و ماهواره، فیلم و سینما، رایانه، بازی های ویدئویی، اینترنت، رسانه های اجتماعی، تلفن همراه، سبک زندگی، تبلیغات و اخلاق رسانه ای.

در توضیحی که بر روی جلد کتاب آمده است می خوانیم: «برای آن هایی که ارزش استفاده هوشمند و مهارت مدیریت رسانه ها را می دانند.»

سواد رسانه ای پاسخی است به یک نیاز همگانی در زمینه استفاده بهینه از رسانه ها.
پاسخ به پرسش هایی مانند: «چقدر و چگونه از رسانه ها استفاده کنیم؟»، «چه شرایط و محدودیت های معقولی در بهره برداری از رسانه ها مد نظر است؟»، «چه کنیم که از مزایای همه رسانه ها بهره مند شویم ولی دچار آسیب ها و مشکلاتشان نشویم؟» و ...

نهضت سواد رسانه ای یک موج همگانی است برای اوج گرفتن و به پرواز درآمدن. باید پروانه ها (رسانه ها)، از شهد نوشتن مغز و عقلانیت (سواد و دانش) بنوشند و یک موج پروانه ای و جهان گستر به راه بیندازند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

مهدی مهدیه

مسخره ترین کتابی که در عمرم خوانده ام.
کتاب پر است از بنر ها و طرح های جذاب خارجی و داخلی و البته پر است از نظرات شاذ نویسنده.

22 خرداد 1398

مهدی مهدیه

مسخره ‌ترین کتابی که در عمرم خوانده‌ام.
کتاب پر است از بنر ها و طرح های جذاب خارجی و داخلی و البته پر است از نظرات شاذ نویسنده.

22 خرداد 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما