loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سررسید ناب

تحقیق و تنظیم کتاب سعید حسینی | احسان سالمی | وحید کرایلی

سال نشر : 1395

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

یکی از اصلی ترین محورهای انقلاب اسلامی استکبارستیزی و در راس آن آمریکا ستیزی به عنوان بزرگترین دولت استکباری جهان از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است. محوری که در این مدت بارها از طرف رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و همچنین امام خامنه ای مورد تأکید قرار گرفته است، هرچند متاسفانه آن طور که شایسته این موضوع مهم بوده از طرف نهادهای فرهنگی و همچنین فعالین فرهنگی مورد اعتنا قرار نگرفته است. اگرچه فعالیت های خوب بالاخص به صورت مردمی صورت گرفته است.

این سالنامه کوشیده تا با معرفی عناصر، مراکز آثار و محتوای تولیدی در این خصوص بتواند قدمی کوچک در زمینه احیای فعالیت های ضد استکباری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بردارد.

معرفی بخش های سالنامه ناب ویژه آمریکا:

گزیده بیانات امام خامنه ای و امام خمینی پیرامون آمریکا

چهره های ضدآمریکایی داخلی و بین المللی

معرفی کتاب های ضدآمریکایی

معرفی فیلم های برگزیده ضدآمریکایی

معرفی موسیقی های ضداستکباری

ارائه آمار و اطلاعات پیرامون کشور آمریکا

وصیت نامه شهدا با موضوع آمریکا و استکبار جهانی

این سالنامه درپنج طرح و رنگ با عنوان های سالنامه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، سالنامه انرژی هسته ای، سالنامه سینما، سالنامه اقتصاد مقاومتی و سالنامه ضدآمریکایی تولید و عرضه شده است. لطفا هنگام ثبت سفارش، در قسمت توضیحات فاکتور نوع آن را مشخص نمایید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما