loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عطر شهادت؛ مجموعه داستان های تصویری دفاع مقدس

روایت های تصویری دفاع مقدس

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

اگرچه کتاب های مصور از گذشته دور در تاریخ کتابت ایران وجود داشته است، اما شیوه نوین آن با نام «کیمک استریپ» در کشور ما همچنان تا حدی ناآشناست و شاید گرایشی تازه باشد.
اگر این نوع کتاب ها بتوانند به درستی فرهنگ والای حاکم بر دوران دفاع مقدس را به تصویر بکشند، افراد جامعه از سردرگمی هایی که کتاب های پرتعداد خارجی ایجاد می کنند، رهایی خواهند یافت.
کتاب های خارجی نه تنها هیچ وجه اشتراکی با فرهنگ ما ندارند، بلکه در بسیاری از مواقع برآنند که با ارزش های انسانی، باورها و رسوم صحیح ما ستیز کنند.
در جایی که فرهنگ ما، قهرمانان واقعی و در دسترسی همچون محمود کاوه ها و حسن باقری ها دارد، روا نیست که قهرمانان پوشالی و دروغینی چون بت من ها و مرد عنکبوتی ها، جایگزین الگوهای فرزندان ما باشند.
این مجموعه به روایت داستانی و مصور (کمیک استریپ) دفاع مقدس می پردازد.

اسرای ایرانی در زندان موصل با وجود سختی ها و سنگدلی های عراقی ها، تصمیم می گیرند در ایام دهه فجر جشن بگیرند. مأموران عراقی با آنها به شدت مقابله می کنند و ایرانی ها را مرود ضرب و شتم قرار می دهند؛ اما رزمندگان اسلام همچنان در برابر آنان ایستادگی می کنند...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما