loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قابی از چهره های قرآنی: روایت قرآن از بانوان

ناشر قرآن و اهل بیت نبوت (ع)

نویسنده کاظم حاجی رجبعلی | قدسیه پائینی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 119

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

این کتاب با محور قرار دادن حدیثی از حضرت رسول که در آن به معارفه و تبیین شخصیت و جایگاه حضرت زهرا از طریق معرفی چهره­ های متعددی از زنان و مردانی که نامشان در قرآن آمده، پرداخته شده؛ بررسی ۱۰ چهره از بانوان قرآن را مورد توجه قرار داده است.

معرفی هر یک از این بانوان در سه مرحله انجام گرفته است: اول. مرور اشارات قرآن کریم درباره آن شخصیت؛ دوم. بررسی آیه یا آیاتی که به استناد حدیث نبوی، به عنوان معرّف آن بانو انتخاب شده اند و سوم. جمع بندی نکات قبل و تبیین نقش آن چهره در ترسیم چهره حضرت فاطمه زهرا. خاتمه کتاب نیز با عنوان «لیلة القدر» به ترسیم چهره نورانی فاطمه زهرا با تکیه بر روایت یاد شده نبوی و نیز ادعیه مأثور از ایشان اختصاص پیدا کرده است.

کتاب «روایت قرآنی از بانوان» در هشت فصل به قلم کاظم حاجی رجبعلی و قدسیه پایینی از سوی انتشارات نشر قرآن و اهل بیت نبوت منتشر شده است.

کتابهای «قابی از چهره ­های قرآنی» محصول مدرسه دانشجویی حمد(هنر، ادبیات و رسانه) از مجمع مدارس قرآن و عترت علیهم ­السلام دانشگاه تهران، عنوان مجموعه ای است که موضوع شناخت شخصیت­ها، به زبانی ساده و با رویکرد تدبری را مورد توجه قرار داده است که پیش از این نیز کتاب «روایت قرآن از چهره­های کربلا» از همین مجموعه منتشر شده بود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما