loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حالیوود: طنز سینمایی + تلویزیونی در پنج پرده و نیم

طنزآوران امروز ایران - 3

ناشر مروارید

نویسنده امید مهدی نژاد

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 119

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

فصل اول این کتاب با عنوان «روی پرده» به معرفی طنزآمیز چند فیلم سینمایی می پردازد که این فیلم ها همراه با خلاصه داستانشان البته با روایتی طنز معرفی شده اند.
تقاطع سئول، راه آب، پالام پولوم پیلیش، مزقون در تاریکی، مسائل مربوطه، الیزابت در مظلومیت مفرط، دلدادگان، چندمین وسوسه، اتاق بغلی و عطر جالب سپیده دمان عنوان فیلم های معرفی شده در این بخش هستند.

فصل دوم از این کتاب با سینمای جنگ شوخی کرده است و در آن یک بسته سینمایی به اسم «پورتال جامع سینمای جنگ» به خواننده معرفی شده است که شامل مجموعه های با نام های شور و شوق جبهه ها، ملکوت نور در خاکریز گمشده، هِرّه و کِرّه در خط مقدم، انفجار مهیب در پالایشگاه جهنمی و گلوله های بی هدف، تفنگ های بی طرف می شود.

فصل سوم این کتاب هم طرح هایی برای چند فیلم انتخاباتی دارد و فصل چهارم این کتاب دربرگیرنده متن یک فیلمنامه ماورائی معناگرا به نام «شهود سبز اثیری، زیر باران معنویت» است.

این شاعر و طنزپرداز موضوع فصل پنجم کتاب را طرح یک برنامه زنده تلویزیونی ویژه شب سال نو با عنوان «بهار در سیما» و فصل آخر را متن یک بخشنامه برای برنامه سازان تلویزیون در ماه مبارک رمضان عنوان کرد که با عنوان «کشک، حوری، بامیه یا معنوی سازی تضمینی» در کتاب آمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما