loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شیوه تدریس و کلاس داری در دانشگاه و مدرسه

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده سید حمیدرضا علوی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 200

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 40809 10003022
10,000 9,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بیان تجربه های یک استاد در روش تدریس و مدیریت کردن کلاس درس است.

در این نوشتار دستاوردهای تجربی کلاس داری به استادان دانشگاه آموزش داده شده و شیوه های تدریس مطلوب و ایجاد ارتباط بین استاد و دانشجو و نیز بایسته های اخلاقی مربوط به تدریس بیان شده است.

نویسنده مراحل آماده شدن برای حضور در کلاس و ارایه درس برای دانشجویان توسط استاد را بیان نموده و تجربیات خویش را در مورد فراهم کردن مطالب تدریس، طرح درس در کلاس، حضور و غیاب دانشجویان، استفاده از روش ها و ابزار مناسب برای تدریس، بهره گیری از پرسش و پاسخ، وادار کردن دانشجویان به مشارکت، کم گفتن و گزیده گفتن، توجه کردن به فنون و مهارت های یادگیری، نحوه ورود خروج نسبت به مطالب مندرج در درس، نحوه خاتمه دادن به کلاس درس، ایجاد انگیزش در دانشجو، ایجاد نظم و انضباط در کلاس، استفاده از شوخ طبعی، بیان خوب مطلب، ربط دادن مطالب با هم، تفکرپروری در دانشجو و حفظ عزت نفس او بیان کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما