loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رژیم سلامت: با دو نوبت روزه در هفته

ناشر امیرکبیر

نویسنده مایکل موزلی | میمی اسپنسر

مترجم فاطمه بدیعی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 184

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41004 10003022
10,000 9,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آیا راهی وجود دارد که بتوان روند پیر شدن را مهار کرد و خطر ابتلا به بیماری های روزگار ما یعنی دیابت،سرطان، بیماری های قلبی - عروقی و آلزایمر را از میان برد؟ آیا میتوان کاری کرد که در عین خوردن هرآنچه دوست داریم، همواره از اندام متناسبی برخوردار بوده، از زندگی لذت ببریم؟ با مطالعه این کتاب بیشتر اوقات هرچه دوست دارید بخورید؛ وزن کم کنید، سالم بمانید و طولانی تر زندگی کنید.

مایکل موزلی، پزشک انگلیسی به این پرسش ها پاسخ میدهد او در سال 2013 برنامه تغذیه همراه را با روزه را پیشنهاد کرد که با استقبال گسترده متخصصان و عموم مردم مواجه شد و امروزه را بسیاری در سراسر جهان آن را به کار میبندند با این شیوه نام آشنا و مقدس برای مسلمانان، تعادل و تنظیمی در بدن صورت می گیرد و بدن به جای قرار گرفتن در حالت تخت گاز معمول، به تعمیرگاه سلولی فرستاده میشود.

مبنای قدرت این برنامه تغذیه ای در این است که فرد را ترغیب میکند تا در شیوه خوردن بازنگری نماید که هم به راحتی قابل اجراست و هم با سبک شهرنشینی امروز کاملا سازگار است و در مقایسه با سایر رژیم های غذایی رایح تداوم بیشتری دارد؛حتی میتوان برای تمامی طول عمر این رژیم را به کار گرفت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما