loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هوای وصال: وصیت نامه های امام خمینی، همراه با توضیحات و احکام وصیت و وصیت نامه نگاری

ناشر موسسه چاپ و نشر عروج

نویسنده محمد رجائی نژاد

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 229

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41080 10003022
38,000 34,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نویسنده این کتاب در فصل اول که به کلیات اختصاص دارد به تعریف وصیت و انواع آن، وصیت شرعی و وصیت اخلاقی پرداخته و وصیت نگاری را از نگاه امام مورد بررسی قرار داد است.

در فصل دوم هوای وصال وصیت نامه های امام خمینی آمده است که شامل وصیت نامه های پیش از انقلاب اسلامی نیز می شود. وصیت نامه شرعی(شخصی و حقوقی) امام خمینی که در تاریخ بهمن 1331 نگاشته شده است و وصیت نامه های بعد از شهادت حاج آقا مصطفی خمینی، چگونگی نحوه تعیین وصی و وصیت نامه در امور وجوه شرعیه در این فصل آمده است.

در بخش دوم کتاب که شامل وصیت نامه های پس از پیروزی انقلاب اسلامی می شود، چگونگی لغو وصیت نامه های قبلی در دی 58، وصیت نامه سیاسی الهی 61 و تعویض و تعریض ها بر وصیت نامه را در خود جای داده است.

در این بخش از کتاب همچنین متن بیانات امام هنگام تعویض وصیت نامه منتشر شده است.

در بخش سوم کتاب که عنوان درس هایی از وصیت نامه های امام خمینی را دارد، مشترکات همه وصیت نامه ها و درسهای اخلاقی و عرفانی و سیاسی و اجتماعی این وصیت نامه ها از نگاه نگارنده بررسی شده است.

فصل چهارم کتاب شامل احکام وصیت و وصیت نامه نگاری در فتاوای امام خمینی است که به بررسی احکام وصیت و وصیت نامه نویسی در کتاب های فقهی امام و نیز استفتائات مربوطه آمده است.

فصل پنجم کتاب هوای وصال نیز به وصیت نامه های فرزندان امام خمینی اختصاص پیدا کرده ایت که شامل وصیت نامه های حاج آقا مصطفی و حاج سید احمد آقای خمینی می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما