loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بیماریهای چتریان

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41128 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
100,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب بیماریهای چتریان اثر آر. مایکل دیویس، ریچارد ان. رید از انتشارات مرکز نشر دانشگاهی منتشر شده است.
این مجموعه به شرح بیماریهای آلودگی‌زای ناشی از قارچها، باکتریها، نماتدها، ویروسها و فیتوپلاسماها و اختلالهای غیرآلودگی‌زایی مانند اختلالهای ناشی از آلودگی هوا، آلللوپاتی، کمبودهای معدنی و سمیت‌ها، آسیب مربوط به آفت‌کش و بسیاری از مسائل دیگر می‌پردازد. بعضی از آفتهای حشره‌ای ناقل ویروسها و فیتوپلاسماها نیز در این مجموعه شرح داده شده است. توصیف هر بیماری شامل مروری کلی بر اهمیت و انتشار جهانی آن، علائم، ارگانیسم یا عامل بیماری، چرخه بیماری و اپیدمی‌شناسی، کنترل و کتابنامه برگزیده است. اقدامهای کنترلی بر اصول کلی و عملیات زراعی که در مورد اکثر نواحی پرورش چتریان صدق می‌کند و احتمال منسوخ‌شدن آنها نیست، تأکید می‌ورزد. برای کسب توصیه‌های خاص مربوط به آفت‌کشها باید با سازمانهای محلی ترویج یا متخصصان حفظ نباتات مشورت شود. برای هر بیماری کتابنامه برگزیده‌ای ارائه شده است تا خوانندگان بتوانند اطلاعات مفصل‌تر مورد نیازشان را به دست آورند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما