loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بیا تصمیم بگیریم!

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

از آنجا که تصمیم گیری در یک فرایند مستمر به وقوع می پیوندد، فرایندی که به توانایی فکری، اطلاعات و آمادگی های قبلی نیاز دارد و با محیط و عوامل گوناگون دیگر در تعامل است، فهم این نکته که مهارت تصمیم گیری دربردارنده چه عناصری است و همچنین یادگیری تکنیک های مؤثر برای این کار در مراحل گوناگون، مهارت تصمیم گیری را بهبود می بخشد.
این کتاب در پی آن است که با بیان عناصر و عوامل مهم مؤثر در تصمیم گیری و ارائه شیوه ها و تکنیک های مهم، به شما در کسب این مهارت اساسی زندگی کمک کند.
شما با مطالعه راهکارهای ارائه شده در این کتاب می آموزید که چگونه توانایی های خود را به شیوه ای متمرکز و ساختارمند، برای تصمیم گیری فعال و پیشتازانه به کار بگیرید.
تصمیم گیری فعال دربردارنده انتخاب های مسئولانه شماست و تصمیم گیری پیشتازانه تمرینی برای تصمیم گیری پیش از انجام کار است.

مطالب کتاب در چهار فصل سامان یافته اند.
پس از مباحث کلی درباره تصمیم گیری، به زمینه های مؤثر در تصمیم گیری و همچنین عوامل استقامت بر تصمیم های گرفته شده اشاره خواهد شد و در ادامه، به مراحل تصمیم گیری و همچنین موانعی که ممکن است فرد در مسیر خود با آنها روبه رو شود خواهیم پرداخت.
شایان ذکر است در این کتاب به برخی از مهارت های دیگر زندگی که در کیفیت تصمیم گیری دخیل هستند نیز اشاره شده است؛ ولی برای کسب اطلاعات کافی در این زمینه باید به منابع تخصصی تر در زمینه آموزش آن مهارت ها مراجعه شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما