loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جامعه شناسی از چه معضلی رنج می برد؟

ناشر ترجمان علوم انسانی

مترجم عبدالحسین کلانتری | جمعی از مترجمان

ویراستار علی اشتری

گردآورنده کتاب استیون کول

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 517

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41223 10003022
299,000 269,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

از صدها جامعه شناس خواستم مقاله ای درباره مشکلات رشته جامعه شناسی بنویسند. آنها مقالاتی متفاوت، با موضوعاتی گوناگون نوشتند. خیلی هایشان احساس می کردند جامعه شناسی واقعا هیچ مشکلی ندارد جز آنکه مدیران دانشگاه ها و دولت های ایالتی رفتار مناسبی با جامعه شناسان ندارند.
برخی هم فکر می کردند این رشته هیچ وقت وضعیتی بهتر از امروز نداشته است اما من و نویسندگان مقالات این کتاب چنین دیدگاهی نداریم. در هریک از مقالات، ما نکات جالبی درباره مشکلات رشته جامعه شناسی بیان کرده ایم. نویسنده ها طوری انتخاب شده اند که نماینده دیدگاه های متفاوت جامعه شناسی باشند و نظراتی مخالف یکدیگر داشته باشند. در این کتاب انتقادات را به این امید مطرح کرده ایم که بتواند برای غلبه بر بعضی مشکلات امروزی این رشته مفید باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما