loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه نگاهی به آسمان شب

شش جلد در یک مجلد

ناشر مهاجر

نویسنده آندرو سالوی | رزا لیندمیست

مترجم مجید عمیق

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 288

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این مجموعه شامل 6 کتاب «سیاه چاله چیست؟»، «آیا کره زمین در خطر برخورد با یک سیارک است؟»، «آیا سفر به ستارگان امکان پذیر است؟»، «آیا در سایر سیارات حیات وجود دارد؟»، «آیا عمر خورشید به پایان خواهد رسید؟» و «تاریخچه ستاره شناسی و بیگ بنگ» می باشد.

انسان همواره آسمان ها را نگریسته و شیفته شکوه و عظمت و اسرار فضای بیکران بوده است. هزاران سال پیش، مردمان باستان از موقعیت ستارگان آسمان شب در جهت یابی استفاده می کردند. طی چند قرن اخیر، ظهور فناوری های نوین در عرصه ستاره شناسی دانش انسان را در شناخت شگفتی های فضا افزایش داده است. آیا انسان موفق به کشف معمای جهان هستی خواهد شد؟
مجموعه کتاب های نگاهی به آسمان شب ضمن کاوش در جهان هستی و اسرار فضا، خوانندگان نوجوان را با شگفتی های فضا و گستره علم نجوم آشنا می کند. آزمایش های ساده قابل دسترس برای مشاهده اجرام آسمانی، عکس های حیرت آور از فضا که بوسیله تلسکوپ های فضایی گرفته شده اند و دیاگرام هایی که خوانندگان را در فهم مطالب یاری می کنند از ویژگی های بارز این مجموعه به شمار می روند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما