loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پژوهشی در صحاح سته 3: اهل بیت در صحاح

ناشر وثوق

نویسنده حسین طیبیان

با همکاری حمید رضا شجاعی فرد

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 256

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

مجموعه «پژوهشی در صحاح سته» شامل هفت جلد تحت عناوین ذیل است:

1. خدا در صحاح سته که شامل موضوعاتی مانند: خدا دیده می شود، اعضای و جوارح خدا، خنده خدا، منزل خدا، چند نمونه از بی توجهی خدا، نقصان در علم خدا! و... می باشد.

2. پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم در صحاح سته که شامل عناوین ذیل می باشد: پیامبر و شک در نماز، قضاشدن نمازها، پیامبر و لهو، پیامبر به آن چه که دستور می دهد عمل نمی کند، نسبت هایی به پیامبر که شایسته مقام نبوت نیست و... .

3. اهل بیت علیهم السلام در صحاح سته: فضایل امیرالمؤمنین علیه السلام، بدگویی نسبت به امیرالمؤمنین علیه السلام، فضایل حضرت زهرا سلام الله علیها، مدح حسنین علیهما السلام، مدح اهل بیت علیهم السلام و آن چه که درباره حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف نقل شده است، از مهم ترین عناوین این کتاب می باشد.

4. خلفا در صحاح سته (1): ابوبکر در صحاح، عثمان در صحاح، فضایل دو خلیفه اول و... عناوین جلد اول را تشکیل می دهند.

5. خلفا در صحاح سته (2) که به بررسی عناوین ذیل می پردازد: دین عمر، علم عمر، موافقان عمر، عزت مسلمانان به اسلام عمر، غیرت عمر و مباحث متفرقه دیگر.

6. عایشه در صحاح سته: حسادت های عایشه، ادب عایشه، حجاب عایشه، عایشه و ایذاء پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم و... از موضوعات این مجلد می باشد.

7. اصحاب در صحاح سته: معاویه، ابوهریره، عبدالله بن عمر، انس بن مالک، عبدالله بن زبیر و... از شخصیت هایی هستند که به آنان پرداخته شده است. ناگفته هایی از اصحاب هم بخش آخر کتاب است.

این مجموعه به منظور گشودن راهی هموار برای تحقیق و کنکاش علمی و به دور از تعصب در کتاب های صحاح سته تألیف شده است که می تواند مورد استفاده محققین شیعه و سنی قرار بگیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما