loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حقوق جزای اختصاصی - جلد اول: جرائم علیه اموال و مالکیت

3 (1)

ناشر امیرکبیر

نویسنده محمدصالح ولیدی

سال نشر : 1379

تعداد صفحات : 513

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41446 10003022
30,000 28,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب فوق کوششی است مقدماتی در جهت بررسی و تبیین احکام برخی از جرایم در قوانین مدون جمهوری اسلامی ، بر اساس برنامه مصوب ستاد انقلاب فرهنگی ، تحت عنوان حقوق جزای اختصاصی ، این اثر برای تدریس در دوره کارشناسی رشته حقوق قضایی فراهم شده است.
اثر حاضر جلد اول از این مجموعه سه جلدی است.
مطالب این بخش از حقوق جزای اختصاصی در دو دفتر جداگانه به ترتیب زیر مطرح شده است.
نخستین دفتر که مهمتر و مفصلتر از دیگری است، مشتمل به چهار فصل و ناظر بر مهمترین جرایم علیه اموال است:
فصل اول: کلاهبرداری و صور خاص آن فصل دوم: خیانت در امانت و صور خاص آن فصل سوم: صدور چک پرداخت نشدنی فصل چهارم: سرقت و اقسام آن و اخفا یا معامله مال مسروق.
در دفتر دوم جرایمی مورد مطالعه قرار می گیرد که به طور مستقیم از جرایم علیه اموال محسوب نمی شوند، امّا در اینجا به جهت ارتباط موضوعی آنها با جرایم مالی علیه دولت، ضرورتاً به عنوان جرایم ملحق به اموال مشتمل بر سه فصل به ترتیب زیر مطرح شده است:
فصل پنجم: اختلاس، تصرف غیر قانونی و تدلیس در انجام معامله دولتی فصل ششم: حرق و تخریب اموال فصل هفتم: تخریب و اتلاف عمدی اسناد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما