loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مقام گورخانه

ناشر سوره مهر

نویسنده شاه عباس اول

مترجم محمداسماعیل حاجی علیان

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 84

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41454 10003022
17,000 16,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این رمان مخاطب حس می کند شاه عباس یک اتوبیوگرافی از خودش نوشته است.
داستان این رمان درباره آزادسازی عتبات عالیات توسط شاه عباس است. در این رمان شاه عباس گویی یک اتوبیوگرافی از خودش نوشته است و کسانی هم که این رمان را پیش از چاپ خوانده اند، اذعان دارند که این کار تحلیلی روانکاوانه از شخصیت شاه عباس ارائه می کند.

این رمان در واقع یک نوع قالب بندی در روایت دارد؛ به طوری که مخاطب حس می کند با یک کار ترجمه روبرو است؛ در حالی که این یک روایت تالیفی است.
در مقام گورخانه سعی شده است از موسیقی سنتی ایرانی نیز بهره برده شود و شور و حال فصل ها نیز بر همین اساس چیده شده است.

فروشنده ترک که تعجب مرا دید، گفت: افندی یاخچی کتاب در قابل یخه افندی خندیدم و کتاب را بستم و گفتم: ایرانی هوماچ...چند؟ و انگشتانم را به حرکتی سریع نیم تابی دور مچم دادم،مثل همه مردم دنیا که وقتی چند و چون قیمتی را میپرسند،کتاب را به سمتش گرفتم که نشان بدهم خیلی هم مایل به خریدنش نیستم.توی دلم خدا خدا میکردم نخواهد دندان گردی کند یا از شیوه چانه زنی ام بدش بیاید و بی خیال فروش کتاب شود.

فروشنده که با دست پس زدن و با پا پیش کشیدنم را دید،خندید و گفت"قابلی نداره مهمان ما باش اخوی متعجب کتاب را به سمت خود کشیدم و اصلا متوجه نشدم فارسی جرف زده و وقتی دو هزار لیتر را بهش دادم دستش را به سمتم دراز کرد و گفت:ایشالله به کارت بیاد شب خوش گفتم:ا شما فارسی بلدی حرف بزنی؟خندید و گفت:باید کتاب خوبی باشه که نفهمیدی چند دقیقه ست من و شما داریم فارسی حرف میزنیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما