loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

موقعیت آخرالزمانی شیعیان و چهار خط استراتژیک (موعود عصر)

5 (1)

ناشر موعود عصر (عج)

نویسنده اسماعیل شفیعی سروستانی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 112

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41543 10003022
40,000 38,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب "موقعیت آخرالزمانی شیعیان" با ترسیم چهره زشت و وحشت آور آخرالزّمان و همچنین موقعیتی که در این زمان، شیعیان در آن قرار می گیرند، به نگارش در آمده است.
در نخستین فصل این کتاب، نویسنده با بحث "آخرالزمان، شر الازمنه"، سخن را آغاز و پس از آن، روایاتی خاص و خواندنی درباره برتری شیعیان آل محمّد(صلوات الله علیهم اجمعین) و ضرورت نگهداری از جان و مال و آبروی آنها بیان می کند.
نویسنده در بیشتر این کتاب کوتاه به بیان "چهار خط استراتژیک" و راهبردی می پردازد که تمام شیعیان، محبان و مسئولان جامعه مسلمان می بایست برای گذر از فتنه های آخرالزمان رعایت کنند. چهار خطی که تنها راه گذر از طوفان سخت و دشوار پیش از رسیدن دوران ظهور است.
نویسنده در بخشی از کتاب، پس از بیان چهار استراتژی می گوید:
"عالم و عالمیان، موقعیت خاصی را تجربه می کنند که در خود و با خود، حسب قول نورانی ائمه دین(ع) تحولات شگرفی را در همه سطوح می پرورد.
انجیل کنونی، از قول حضرت عیسی(ع) دو عبارت شیرین نقل می کند. حضرت فرمودند:
"کمرهای خود را بسته و چراغ های خود را افروخته دارید، مانند کسی باشید که انتظار آقای خود را می کشد که هر وقت بیاید و در را بکوبد، بلافاصله برای او در را باز کنید.
پس بیدار باشید؛ زیرا نمی دانید که صاحب خانه چه وقت می آید، شام، نیمه شب، بانگ خروس یا صبح. مبادا ناگهان بیاید و شما را در خواب ببیند!
این هشدار و بیدار باش، مشمول همه می شود؛ به همان سان که یک سونامی، به ناگهان خرد و کلان و خفته و بیدار را در خود می گیرد. تنها آنکه پیشاپیش کمرها را بسته، چراغ ها را افروخته و در آستانه ی در انتظار می کشد، توفیق دیدار صاحب خانه و لاجرم رهایی و رستگاری را تجربه می کند."
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما