loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ فرهنگی قبیله لعنت - جلد سوم: بنی اسرائیل و پیامبری

ناشر هلال

نویسنده اسماعیل شفیعی سروستانی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 224

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41546 10003022
120,000 114,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

چنان که از مقدمه های جلدهای اول و دوم که از همین مجموعه منتشر شده اند، بر می آید، سیر تحول اندیشه و عمل شیطان، به ماجرای بنی اسرائیل و پیامبران مبعوث شده این خاندان رسید؛ مقطع مهمی از حیات بشر در عرصه زمین که نقش و اثر آن تا آن روز که بشر، سیر و سفر در عرصه تاریخ را تجربه خواهد کرد، از یادها نخواهد رفت.
بنی اسرائیل، نشان شده و حامل ماموریتی بودند که متاسفانه، به دلایلی مختلف که در این کتاب-به تفصیل، به نحوی محققانه و بی طرفانه- مورد بررسی قرار گرفته است و به رغم مجاهدت همه انبیای عظیم الشان الهی و مومنان مجاهد همراه ایشان، در میانه راه، از رفتن و به انتها رساندن وظیفه و ماموریت محوله بازماندند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمد محمد لک

کتاب بسیار عالی و مفید.
نویسنده از جلد اول تا هشتم به طور پیوسته و کاملا منطقی خط انحراف بشر از فطرت را مشخص میکند و نشان میدهد که دقیقا این نبرد تمدنی گسترده که در سراسر جهان و تاریخ ادامه داشته به چه صورتی است و اهداف طرفین چیست. به روشی دقیق تاثیر بنی اسرائیل و آموزه های کابالایی را در حوادث تاریخ بشری روشن میکند.

7 بهمن 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما