loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دایره المعارف مصور تاریخ قرن بیستم: تاریخ آنگونه که پیشتر هرگز ندیده اید

ناشر سایان

مترجم داریوش دل آرا

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 302

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

تاریخ قرن بیستم از حیث خشونت هیچ کم نداشته است. این کتاب حاوی بیشمار تصویر مهیب از خشونت، تبعیض و سرکوب گری است که گویا این عصر را متمایز می کند . با این حال، پیش از آنکه واپسین صد سال تاریخ بشر را (عصر مصایب) نام بنهیم، مهم است که دوره های طولانی صلح، جوامعی که به استقلال خودمختاری، امنیت، و توفیق های اقتصادی دست یافته اند، پیشرفت های پزشکی و کشاورزی که زندگی مردمان بسیاری را نجات داده و رشد فرهنگ عمومی که به جهان ما حیات و غنا بخشیده اند را به یاد آوریم.

کتاب تاریخ قرن بیستم تاریخ تناقض های شگفت آور است؛ تاریخ دست آورد های خارق العاده و مصایب تراژیک. با این حال، عرصه ی سریع ترین پیشرفت ها در پزشکی، علم، رفاه و امنیت اجتماعی نیز بود. کتاب دایره المعارف مصور تاریخ قرن بیستم به این مقوله می پردازد. قرن بیستم قرن آزادی زنان بود؛ قرنی که در آن بسیاری از زنان در فقر می زیستند یا مجبور بودند در پوشش و رفتار از معیار‌های تحمیلی مردان پیروی کنند. با این حال، در میان همه ی این ها، بزرگترین تناقض، سلاح اتمی بود که استیلای بشر بر ظبیعت را نوید داد ، اما برخوردار از قدرتی است که می تواند تمدن بشری را از روی کره‌‌ی زمین نیست و نابود کند.

پایان قرن بیستم، همکاری بین المللی برای گسترش آزادی سیاسی، افزایش فرصت های اقتصادی و حفظ محیط زیست جهان را نوید داد. اگر این درس ها را بیاموزیم، تصاویر قرن بیست و یکم شاید داستان درخشان تری را برایمان روایت کنند.

کتاب دایره المعارف مصور تاریخ قرن بیستم: تاریخ آنگونه که پیشتر هرگز ندیده اید، با ترجمه داریوش دل آرا در انتشارات سایان منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

مسعود روغنی

یک کتاب جامع با توضیحات عالی

4 تیر 1395

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما