loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مهارت ارتباط با خدا

مجموعه کتاب های مهارت زندگی

ناشر شرکت چاپ و نشر بین الملل

نویسنده ابوالفضل علی آبادی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 52

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41646 10003022
10,000 9,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر از چهار فصل با عناوین ویژگی های دعا، شرایط و موانع استجابت دعا، آداب دعا کردن و همچنین ذکر تشکیل شده است. **ویژگی های دعا، دعاء سلاح پیامبران، شفای هر درد، دفع کننده بلا، تغییر سرنوشت، شرایط، شناخت خداوند، صدق نیت، طهارت قلب، حضور قلب، حلال بودن درآمد، موانع، ظلم، معذور دانستن ظالم، قطع رابطه خویشاوندی، ترک امر به معروف و نهی از منکر، آداب باطنی، توبه از گناهان، ناامیدی از همه، تضرع و خشوع، آداب ظاهری، نام خدا و مدح و ثنای او، واسطه ای برای پذیرش، دو رکعت نماز خواندن، کوچک شمردن دعا و زیاد خواستن از پرودگار، بلند همتی در دعا، اطمینان از اجابت، پافشاری بر درخواست، پیش از گرفتاری دعا کردن، دعا برای دیگران، اوقات دعا کردن، برتری ذکر پنهانی بر ذکر آشکار، اهل ذکر، ترجیح ذکر بر دنیا، ملامت نکردن از ذکر، ذکر و کارگران بهشتی، خوی پرهیزکاران، حیات و ممات ذاکر، خوش نامی، همنشین خدا، نشانه خدا، مکان ها و زمان هایی که گفتن ذکر در آنها تاکید شده، منزل، بازار، وقت وسوسه شدن، زمان احتیاج به پرودگار، صبح و شام و بعد از صبح و عصر، آشنایی با برخی اذکار، تحمید، استغفار، تکبیر، تهلیل، تسبیح و ذکر کثیر از جمله موضوعاتی هستند که نویسنده آنها را در کتاب حاضر مورد بررسی و کنکاش نظر قرار می دهد.

در سخن آغازین کتاب حاضر بیان می کند که آداب زیست مسلمانی، از دیرباز جزو فرهنگ دینی ایرانیان بوده است. این مجموعه ادامه می دهد که چگونگی ارتباطات فردی و اجتماعی، ارتباط با عالم معنا، نیک اندیشیدن و مهارت های زندگی در حوزه فردی و خانوادگی از جمله موضوعاتی است که اگر بدرستی آموزش داده شود، زندگی فرح بخشی را به ارمغان می آورد.
این مجموعه یادآور می شود که با دقت در نسلهای پیشین دریافته می شود که پدران و مادران از روزگاران گذشته، اهتمام ویژه ای در تربیت فرزندان برپایه آداب زندگی دینی داشته اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما