loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روایت نزدیک - جلد دوازدهم: روایت راه؛ از مدرسه تا جبهه

ناشر روایت فتح

نویسنده محمدصادق کریمی

ویراستار فاطمه دوست کامی

راوی کتاب اصحاب کریمی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 104

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41772 10003022
6,000 5,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دوازدهمین کتاب مجموعه روایت نزدیک هم، «روایت راه» نام دارد. این کتاب اثر محمدصادق کریمی است. این کتاب شامل خاطرات اصحاب کریمی از مدرسه تا جبهه است. اصحاب کریمی یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس است که عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، برایش خاطرات زیادی دارد. او که یک دانش آموز بوده طی چند ماه حضور در جبهه، به اندازه چند سال رشد کرده است.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:

ساعت حدود سه نیمه شب بود. دیگر خبری از آن اضطراب و دستشویی رفتن ها نبود. بعدها توی جنگ در طول روز شاید دوبار بیشتر نمی رفتیم دستشویی. چون خوراک مان کم بود و تحرک مان زیاد. آن شب شدت کارزار گیج مان کرده بود. کار سنگینی بود. فرمانده گروهان هم فقط می گفت «برید جلو.» همین!

آن قدر رفتیم تا به سنگرهای بتونی عراقی ها رسیدیم. کسی داخل شان نبود. عقب نشینی کرده بودند. همان جا مستقر شدیم تا نماز صبح. بیش ترین مکالمه مان سکوت بود. تنها نگاه... گاهی هم حرفی، خنده ای شاید...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما