loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زایو

5 (1)

ناشر کتابستان معرفت

نویسنده مصطفی رضایی کلوزی

ویراستار ریحانه مولوی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 292

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41779 10003022
160,000 144,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

زایو ایده جسورانه مدیریت جمهوری اسلامی بر جهان است .این رمان در آینده و سال 1420 شمسی میگذرد. پرداخت به آینده و فرجام جهان، موضوعی است که در متون دینی اسلامی و شیعی زیاد به آن پرداخته شده اما در عرصه هنری این غرب به ویژه آمریکا است که در آثار خود لیبرالیسم را به عنوان منجی جهان معرفی می کند.

این رمان وارد محدوده ای شده که پیش از این فقط غرب و هالیوود از آن سخن می گفتند. رمانی آینده نگرانه که از تشکیل "جمهوری اسلامی فلسطین"، "فروپاشی اسرائیل" و قیام توده های مردم آمریکا علیه رژیم سرمایه داری حاکم بر این کشور سخن می گوید. زایو چهره ی ایران در آینده ای نسبتاً دور را روایت می کند. داستانی که قهرمان اصلی آن یک دانشمند ایرانی است...

کتاب زایو نوشته مصطفی رضایی کلوزی است و در انتشارات کتابستان معرفت به چاپ رسیده است.

خیلی ها عقیده دارند ساخت و انتشار این ویروس مرگبار، عمد صورت گرفته. آنها می گویند یک توطئه پشت قضیه است. می گویند از زمانی که جهان در آستانه انقلاب بزرگ قرار گرفت، این ویروس مشکوک گسترش یافت.
اکنون در سال 2041 بیشتر کشورهای دنیا خطر را حس کرده و با تشکیل گروه های بین المللی، برای مبارزه با ویروس زایو در تلاش اند.
در این میان وزارت نور جمهوری اسلامی ایران از یک ویروس شناس خبره به نام دکتر علی پارسا دعوت می کند تا در یک ماموریت ویژه برای کشف نمونه و خنثی سازی ویروس اقدام کند.
او همراه یک گروه ویژه بین المللی به سر نخ و اطلاعات شگفت انگیزی دست پیدا می کند؛ اما در این مسیر حوادث و اتفاقات مرگباری پیش روی آنهاست...
--------------

دکتر سپاسی یک «نه بابا» ی کشیده گفت و رفت توی فکر. دکتر پارسا گفت: از تحقیقاتتون چه خبر، دکتر؟ به کجا رسیدین؟
_ همون نانوکپسول‌ها؟
دکتر سپاسی دربارهٔ نتایج تحقیقاتش برای دکتر پارسا گفت. او که متخصص رادیودارو بود، از آزمایش‌هایش روی نانوکپسول‌هایی گفت که می‌توانست رادیوداروهای قوی را مستقیم به محل مربوطه و آسیب دیده در بدن منتقل کند. اما از پروژهٔ جدیدش که نتیجهٔ مثبتی نداشت، از دکتر پارسا کمک خواست. دکتر سپاسی در تلاش بود تا دارویی بسازد، که کار ایستگاه پاک‌سازی را درون بافت‌های بدن هر فرد انجام دهد. داروهایی که قابل ترکیب با ذرات ضد نفوذ باشند و در کنار آن‌ها بشود کار پرتوِ گاما را هم انجام داد. همچنین قابل تزریق هم باشند.
دکتر سپاسی دوباره رفت توی فکر و دستی به محاسنش کشید. بعد خندید و گفت: کلی نتایج منفی دارم و هنوز صدها آزمایش مونده!... بگذریم. راستی، یه هوارو ثبت نام کرده‌م. ایران خودرو گفته یه ماهه تحویل می‌ده.
_ به سلامتی! سطح تردد داشتی یا خریدی؟
_ نه، یه سطح تردد بیست کیلومتری رو با باجناغمون شریکی خریدیم. من از امتیاز استادی‌م استفاده کردم و اونم از امتیاز پولداری‌ش!
دکتر پارسا خندید و گفت: چه ارتفاعی؟
_ چهل متری زمین، به صورت شبانه‌روز. راه شما چطوره؟
_ مال من ارتفاع سی متری با محدودیت ده کیلومتره. مال تو مدلش چیه؟
دکتر سپاسی سرش را خاراند و با چهره‌ای ناراضی ادامه داد: همون مدل شماست: 1418؛ دونفره و کوچیک.
_ مبارک باشه، جناب سپاسی!
چند دقیقه‌ای به سکوت گذشت، تا اینکه دکتر سپاسی یکباره از جا پرید و گفت: راستی دکتر! یه ساعت پیش، دو نفر اومدن با شما کار داشتن. خیلی مشکوک بودن. بدون هیچ حرفی، رفتن توی آزمایشگاه فیزیک. گویا منتظر شما هستن.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

نرجس خاتون داودانی

کتاب زایو به شدت زیبا هست و به نظرم اگر کسی آن را بخواند،احتمال دارد که فکر نماید کورونا هم ساختگیست.
با تشکر

1 تیر 1400

مرضیه آرزومندی

وااای خیلی هیجان انگیز بود و مناسب الان که کروناست

21 فروردین 1400

سجاد دادگری

این کتاب عالی است شما این کتاب با کتاب های استیون ادوین کینگ مقایسه نکنید

27 دی 1399

محمدامین ربانی

سلام
محتوای عالی ای داره و بسیار قابلیت فیلم سازی دارد.کتاب جذابی است و بنظرم نسبت به اولین کار، برای نویسنده عالی است.حتما بخونیدش.

18 دی 1399

م. ش

سلام
کتاب در مجموع به نظرم خیلی ضعیفه، نگارش ضعیف، روند داستان افتضاح، فراز و فرود درستی نداره، پیوند منطقی بسیار سست، ناهمگونی فرم و محتوا و هیچ گونه پشتوانه فکری به عنوان زیربنا برای ترسیم آینده از نگاه ما ندارد.

13 شهریور 1399

محمد نخعی

کتاب خوب و جالی است و ارزش یک بار خواندن را دارد. نویسنده سعی کرده جزئیات رو کامل توضیح بدهد. اگر تخیل قوی دارید حتما این کتاب را بخوانید زیرا احساس می‌کنید یک فیلم سینمایی تماشا میکنید. فیلمی که تمام سکانس ها را خودتان می‌سازید.

28 تیر 1399

مهدی شعفی

محتوای فوق العاده با جمله بندی و نگارش افتضاح
ولی میشه بخاطر محتوا از ضعف هاش چشم پوشی کرد

12 تیر 1399

محمد سلمانی

رمان ایرانی با رویکرد آینده پژوهی

11 اردیبهشت 1399

محمد

گفته علمی تخیلی...
یعنی مثلا اون بیماری زایو مردم رو تبدیل به زامبی میکنه؟

24 شهریور 1397

سجادایزدی

صرفاٌ جهت اطلاع شما و دوست همکاری آقای مصطفی رضایی، رمان زنبور مامور هم در سال 94 با رویکردی واقعگرایانه تر از وقایع آخرالزمانی منتشر شد.

7 دی 1395

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما