loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رهبر احیاگر

سیری در اندیشه های راهبردی امام خامنه ای مد ظله العالی

ناشر خبرگزاری تسنیم

نویسنده نعیم قاسم

مترجم محمدباقر اسدی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 486

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است:

انقلاب اسلامی با «امام خمینی(ره)» آغاز شد و با هدایت و ایستادگی آن بزرگمرد تکرار ناشدنی شکل گرفت و در دل سرزمین دلیران ریشه دواند.

انقلاب اسلامی در هنگامه انزوای دین و جولان مکاتب غربی و شرقی نقش دین در بسیج و قدرت بخشی به توده ها برای مقابله با استبداد و استعمار را به رخ جهانیان کشاند و خیلی زود پنجه در پنجه ابرقدرت ها افکند، به طوری که در دهه اول حیات خود تحت زعامت خمینی کبیر، ابهت پوشالی ابرقدرت غرب را از یک طرف با سقوط دیکتاتور دست نشانده آنها و از سوی دیگر با تسخیر لانه جاسوسی و شکست مفتضحانه آنها در تهاجم نظامی به انقلاب نوپای اسلامی در صحرای طبس شکست. در پایان همین دهه بود که با پیش بینی پیر جماران انقلاب اسلامی نویدبخش پایان کمونیسم و فروپاشی ابرقدرت شرق شد.

بدین سان تصور بقای انقلاب اسلامی بدون «خمینی» کابوس وحشتناکی بود که دل های انقلابیون را که در برابر دشمن کالجبل الراسخ بودند، می لرزاند.

اما خداوند اراده کرده بود از آتش فراق خمینی، ققنوس وار خمینی دیگری سر برآورد و شب هجران پیر جماران را با طلوع «خورشید انقلاب» به روشنی سحر دولت خامنه ای عزیز، پیوند زند و چشمان انقلابیون را که میهمان ژاله های اشک عزای خمینی بود، به انتخاب خلف صالح او، روشن ساخته و گل لبخند بر لبانش نشانده و سرود خوش «الیوم یئس الذین کفروا» را ورد زبانشان سازد.پ

این کتاب از 6 فصل با عنوان های احیاگری دین، برنامه ریزی راهبردی، مردم سالاری و نصرت الهی، مقابله با جنگ نرم، مؤلفه های تربیت اجتماعی و 3 پیوست تشکیل شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما