loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ابواب الهدی (به روایت نسخه فائقی)

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده میرزا مهدی اصفهانی

تحقیق و تنظیم کتاب حسن جمشیدی

سال نشر : 1385

تعداد صفحات : 200

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 42365 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آیة اللَّه میرزا مهدی اصفهانی از دانشورانی است که به سبب نگرش ویژه به علوم و دانشهای دینی؛ به ویژه مخالفت صریح با فلسفه و عرفان رایج، در زمانه خود، بسیار تأثیرگذار بوده است.
دیدگاه های او -که در همین کتابش آمده - درباره معارف اصیل دینی، بسیار خواندنی است. وی علوم را دو دسته می داند: الهی و بشری و معتقد است این دو دانش، مکمّل هم نیستند بلکه در برابر هم قرار میگیرند. همه تلاش او این است که ثابت کند که دین، نظامِ فکری مستقل و اصیلی دارد و برای دین شناسی و هدایت، هیچ نیازی به عرفان و فلسفه رایج نیست، بلکه آنها مضرّند.
از کتاب «ابواب الهدی» نسخه های مختلف و گاه متفاوتی وجود داشت که مصحّحِ محترم با جمع آوری و مقابله آنها ودقتی خاص، اثر حاضر را برای نخستین بار به شکل منقّح ارائه کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما