loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آسیب شناسی ادبیات اجتماعی معاصر با درنگی در باب خشونت و مدارا

معرفی کوتاه

کتاب " آسیب شناسی ادبیات اجتماعی معاصر با درنگی در باب خشونت و مدارا"، از دو فصل سامان یافته است؛ فصل یکم، عهده دار بررسی مبانی مدارا از منظر اسلام است و فصل دوم نیز به مفهوم شناسی و مصداق پژوهی خشونت و مدارا و حسن و قبح هریک پرداخته است.
فصل نخست با طرح اجمالی مبانی معرفت شناختی، جهان شناختی و انسان شناختی اسلامی و نیز بیان وحدت دین و حب از دید پیشوایان معصوم، مبانی مدارات را شرح کرده و با اشاره به رفتارشناسی اجتماعی پیامبر اعظم(ص) پایان یافته است. این فصل متن مقاله ای است که نویسنده، آن را در کنفرانس "ادیان و صلح و خشونت" که مشترکاً از سوی دانشکده بیرمنگام انگلیس و مرکز گفت و گوی ادیان و تمدن های ایران برگزار شده بود، ارائه کرده است.
فصل دوم کتاب، با آسیب شناسی ادبیات اجتماعی معاصر ایران، ضمن اشاره به آفاتی همچون «بدفهمی اصطلاحات نوپدید»، «کاربرد نابجای واژگان سیاسی»، و«کاربست حربه انگارانه اصطلاحات» برای هر یک از آفات مثالهایی را ذکر کرده است. این فصل نیز متن سخنرانی نویسنده در انجمن فارغ التحصیلان ایرانی در فیلیپین است.

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 4243 10003022
25,000 22,500 تومان
افزودن به سبد سفارش
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما