loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ایمان ربانی

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده محمدرضا ربانی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 212

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 42954 10003022
3,600 3,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این کتاب مؤلفه های بنیادین تشکیل دهنده ایمان از جمله ایمان به خدا، ملائکه، سؤال و جواب عالم برزخ و قیامت، ولایت کلیه مطلقه اهل بیت(ع)، عالم غیب، مواقف و منازل قیامت، شفاعت، صفات اهل ایمان و مراتب آنان بیان شده است.

نگارنده با استناد به آیات قرآن، روایات و سخنان عارفان مسلمان به تبیین زوایای مختلف ایمان پرداخته و ابعادی از ایمان به اعتقادات شیعی مانند ایمان به رسولان، ولایت ائمه اطهار(ع)، رجعت، خاتمیت، مرگ و حیات پس از آن، صراط، بهشت و جهنم، شفاعت پیامبران و اولیای الهی بیان کرده و ویژگی های آنها را بیان نموده است.

نگارنده همچنین اشعاری از شاعران عارف مسلک به ویژه مولوی در مورد ایمان و مراتب و متعلقات مختلف آن نقل نموده است. وی همچنین ادله عقلی و نقلی این قبیل از اعتقادات و نحوه استدلال فلاسفه، متکلمان و عارفان در این زمینه را بیان کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما