loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیامبر عهد و نور امت ها (رمزگشایی از بشارت های کتاب مقدس درباره پیامبر اسلام)

5 (1)

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده محمد شمس

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 176

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 43126 10003022
22,000 19,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اثر حاضر، تحقیقی در مورد بشارت های کتاب مقدس (عهدین یا همان تورات و انجیل) در مورد ظهور پیامبر اسلام (ص) و نبوت ایشان است.
در این پژوهش سعی شده است با استفاده از رموز موجود در زبان عبری و متن کتاب مقدس و قوانین اعداد و حروف مندرج در آن و روشی جدید، به رمزگشایی بشارت های متعدد در کتاب مقدس مبنی بر ظهور محمدبن عبدالله به عنوان پیامبر خاتم و ویژگی های منحصر به فرد ایشان پرداخته شود و اطلاعاتی در مورد این پیامبر بزرگ از زبان کتاب مقدس به صورتی رمزگونه استخراج گردد.
از این رو نگارنده نخست به بیان برخی از پیش گویی ها در مورد نبوت پیامبر اسلام (ص) پرداخته و معیار صدق و کذب در این زمینه را با توجه به مفاد عهد قدیم و عهد جدید تبیین نموده و سپس به رمزگشایی عهدین در این زمینه پرداخته است.
وی با توجه به سخنان و ادعیه موسی (ع) در عهد عتیق و مقایسه آن با برخی از ٱیات قرآن و علم و اعداد حروف در دو زبان عربی و عبری به این رمزگشایی اقدام نموده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما