loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چگونه فیلسوف شویم؟: راهنمای عملی موفقیت در رشته ی فلسفه

3.7 (3)

ناشر رویش نو

نویسنده نایگل واربرتن

مترجم علیرضا حسن پور

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 116

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مطالعه ی فلسفه مانند هر رشته ی دیگری شیوه ها و فنون خاص خود را دارد و اگر این شیوه ها را به کار نبندیم، مسلما از مطالعه ی آن بهره ی چندانی نخواهیم برد. فلسفه, رشته ای انتزاعی و دشوار است و اغلب کسانی که به مطالعه ی آن روی می آورند در فهم مطالب آن دچار مشکل می شوند و این امر تا حد زیادی به شیوه ی نادرست مطالعه ی این رشته و عدم آگاهی از مهارت های مورد نیاز در مطالعه ی آن بازمی گردد. نگارنده, کتاب حاضر را برای کمک به حل این مشکل در چهار فصل نگاشته و در هر فصل یکی از مهارت های مورد نیاز دانشجویان فلسفه را با ذکر دستورالعمل هایی برای تقویت آن مهارت بیان می کند. این چهار مهارت عبارت اند از: خواندن, گوش دادن, بحث کردن, و نوشتن. نویسنده معتقد است که کسب موفقیت در فلسفه در گروی پرورش همه ی این مهارت هاست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

حسن تقی زاده

قلم نایجل واربرتون یکی از ساده ترین ها بین نویسندگان کتب فلسفی است و برای ورود به فلسفه یا آغاز خواندن متون انگلیسی فلسفه آثار این نویسنده توسط اساتید پیشنهاد می شود

2 اسفند 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما