loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قراردادها

فقه و حقوق - 48

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 43490 10003022
115,000 103,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب بر آن است تا در حل تعارض بین حاکمیت اراده فردی و حاکمیت اراده جمعی در قراردادها اندیشه شود که عدالت چه اقتضایی دارد.
تحقیق و پژوهش در موضوع قراردادها اعم از قراردادهای مدنی، تجاری، عمومی و بین المللی به دلیل تنوع و روزآمدی آن، از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
این کتاب حاصل تلاش علمی محققان ارجمند حضرت آیت الله محمدعلی گرامی، جناب آقای دکتر نعمت الله الفت، جناب آقای دکتر اسماعیل نعمت الهی، جناب آقای دکتر ابراهیم عبدی پور، جناب آقای علی ثقفی، جناب آقای محمدجواد سلیمان پور، حجت الاسلام اقای دکتر سیدعباس موسویان، جناب آقای دکتر جواد حسین زاده، جناب آقای دکتر محمدجواد ارسطا، جناب آقای حسین قافی، حجت الاسلام جناب آقای احمد مبلغی، جناب آقای دکتر محمد امامی پور است، در گروه فقه و حقوق پژوهشکده نظام های اسلامی به همت و کوشش جناب آقای حسینعلی بای با موضوعات و مباحث متنوعی در خصوص عقود قراردادها: «تحدید اصل آزادی قراردادها به استناد نظم عمومی و یا ممانعت از اجرای برخی از قراردادها به جهت مخالفت با نظم عمومی»؛ «مبانی و مفاد الزام و التزام در قراردادها»؛ «مشروعیت قراردادهای مالی جدید از دیدگاه اسلام»؛ «قراردادهای لیزینگ و انطباق آنها با عقود اسلامی»؛ «قواعد اختصاصی انعقاد عقد توسط نماینده»؛ «ماهیت و میزان اعتبار قرارداد الحاقی مانند قرارداد استفاده از آب، برق و گاز»؛ «بررسی و تحلیل قرارداد اجاره بدون مدت»؛ «بررسی مشروعیت اقسام اوراق اجاره»؛ «بررسی فقهی ـ حقوقی قوانین مربوط به جریمه و خسارت تأخیر تأدیه در ایران» و... به رشته تحریر درآمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما