loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حدود الشریعه - المجلد الاول: المحرمات

5 (1)

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده محمد آصف محسنی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 814

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 43575 10003022
190,000 171,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اثر حاضر، تحقیقی استدلالی فقهی در شناسایی موضوعات، مفاهیم و آموز ههای شریعت و احکام اسلامی است در 2 بخش شامل محرمات و واجبات می باشد.
جلد اول به محرمات اختصاص دارد و به صورت موضوعی الفبایی تنظیم شده است.
مؤلف در بیان احکام و حدود شریعت به آیات و روایات، اقوال فقهاء و آراء مختلف استناد جسته و نکات و تحلیلهای لغوی، رجالی و حدیثی گستردهای در ذیل هر مدخل ارائه کرده است. در ذیل هر مدخل و موضوع فقهی ابتدا آیات و سپس روایات صحیحه مورد استناد قرار گرفته و نحوه دلالت و کیفیت استنباط حکم بیان شده است.
محرمات شامل مجموعه ای از منهیات شرعی در حوزه معاملات، قضاوت، اخلاق، مناسبات و روابط اجتماعی و مسائل عقیدتی است.
اباء از شهادت، اجرت بر انجام واجبات، دوستی با کفار، آزار مؤمنان، اکل نجاسات، جاسوسی، ربا، اسراف، سرقت، شرابخواری، غصب، قمار، لهو، نگاه به نامحرم، نقض عهد و کفر برخی از عناوین این مدخلهاست که همراه فروعات و استدلالها و تحلیلهای فقهی تشریح گردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما