loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حقوق و وظایف غیرمسلمانان در جامعه اسلامی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 43602 10003022
57,000 51,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

طلوع ستاره اسلام و گسترش و انتشار آن از زادگاه خود، که برخورد مسلمانان با ادیان، تمدن ها و فرهنگ های مختلف را به دنبال داشت، زمینه فکری این سؤال را پدید آورد که آیا برخورد با صاحبان ادیان و فرهنگ های مختلف از دیدگاه اسلام چگونه است؟
برخوردی خشونت آمیز و طردکننده یا مهربانانه و جذب کننده؟
سپس ارتباط بیشتر مسلمانان با آنان باعث گردید که این سؤال نه تنها در جوامع اسلامی، بلکه در جوامع غیر مسلمان و به اصطلاح «اقلیت» نیز نضج بگیرد و آنان نیز به دنبال دیدگاه اسلام در این زمینه باشند.

در گذشته به تناسب زمان و گسترش نسبی علوم پاسخ هایی به این سؤال داده شده، ولی پاسخ های مزبور برای عصر «انفجار اطلاعات» کافی نبوده و بر اندیشوران اسلامی است که به دنبال پاسخ هایی مناسب و «به روز» برای اینگونه سؤالها باشند.
ناگفته پیداست که تطبیق مفاهیم سنتی بر مفاهیم جدید که لازمه پاسخی مناسب می باشد، نیازمند بحث و بررسی های زیادی است و این اثر تنها گامی در تطبیق اندکی از آن مفاهیم و ارائه پاسخ به برخی از معضلات این موضوع است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما