loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شاکله جریان؛ سبک زندگی کوثرانه

از مجموعه کتب بنیادی حوزه انسان

ناشر قرآن و اهل بیت نبوت (ع)

نویسنده احمدرضا اخوت

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 194

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 43738 10003022
43,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

معرفی مختصر کتاب:
کتاب حاضر به صورت بندی اثرهایی از انسان یا جمع می پردازد که به دلیل اتصال به حق، به جریان بقا دست می یابند و ازاین رو می توانند تداوم دهنده خیرات باشند. برای بررسی موضوع در آیات و روایات، ابتدا به مفاهیمی که به اتصال انسان به حق اشاره دارند نظر شده و سپس حاصل این تعامل، در طرحی کلی به عنوان چیستی شاکله جریان ارائه می گردد. بعد از آن، این طرح کلی در فصول کتاب مورد بررسی قرار گرفته است. مؤلف بر آن است که حاصل این بررسی به عنوان قوانینی برای عمل، مهارت هایی برای ارتقای اثرگذاری در هستی مورد استفاده قرار گیرد.

سرّ بقا و دوام در زندگی انسان و دستیابی به خیر کثیر و منفعت حقیقی فهم معنای کوثر و اتصال به آن است. کوثر به معنای کثرتی است که به دلیل اتصالش به حق به دوام و بقا راه یافته است. اتصال به حق، شناخت مراتب حق و معیار قرار دادن آن و نیز منفعت و خیر کثیر سه مولفه ای هستند که وجود و عدم هر یک از مولفه ها زندگی انسان را دارای شاکله ای می کند. بدیهی است هیچگاه زندگی به سبک کوثرانه مساوی با زندگی به سبک ابتری نیست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما