loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نظام سازی خیر

از مجموعه کتب ساختاری حوزه جامعه

ناشر قرآن و اهل بیت نبوت (ع)

نویسنده احمدرضا اخوت

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 310

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 43765 10003022
55,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

گزینش ها و قضاوت های اشتباه، اعمال آشفته و بدون نتیجه یا نتیجه معکوس مضر، هر باور فروریخته و بدون پشتوانه و هر نتیجه ای که انسان را به سوی هلاکت سوق می دهد همه و همه از نقص معرفت و مهارت در خیر شناسی و خیرگزینی است. تقویت مهارت و توان گزینش مطلوب در زندگی فردی و اجتماعی بستری برای همه پیشرفت های انسان خواهد بود.
موضوع کتاب نظام سازی خیر عبارت است از تبیین ساختار اختیار و نظامی که در آن انسان ها توجه، میل و رغبت به خیر پیدا می کنند و جز خیر را انتخاب نمی کنند. نویسنده در تدارک مطالب از آیات قرآن و روایات به ویژه سوره مبارکه بقره و روایات پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و امیرالمومنین امام علی علیه السلام استفاده نموده است. مطالب کتاب با مولفه های نظام سازی خیر آغاز و در 6 فصل با عناوین اصول و محورهای نظام سازی خیر، راهبردهای دستیابی به خیر شامل: تبیین، ابلاغ و تبلیغ خیر، ارسال و انذار و تولیت و نصرت ادامه می یابد.
شیوه اجرایی نظام سازی خیر در بخش پایانی کتاب ارایه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما