loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دراسات فقهیة فی مسائل خلافیة

ابحاث استدلالیة حول : الزواج الموقت عند الصحابه و التابعین ، صلاة التراویح و الارسال و التکفیر بین السنة و البدعة، الجمع بین الصلاتین، کیفیة الوضوء و صوم عاشورا

5 (1)

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده نجم الدین مروجی طبسی

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 356

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 43787 10003022
73,000 65,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب، به راستی، ابتکاری زیبا و بزرگ است.
باید دانست که کم یافت می شود در مسأله ای فقهی از نظر فقه امامیه، که با یکی از فتاوای ائمه مذاهب اهل سنت مطابق نباشد.
بنابراین، نقاط اشتراک در فروع و فقه، تا چه رسد به اصول دین، بیشتر از نقاط اختلاف است.
از این رو، چه خوب است به مسائل مشترک به دقت بنگریم و بدان اهمیت دهیم و مسائل اختلافی را برتابیم، زیرا این مقدار از اختلاف، بلکه بیشتر از آن نیست و آن حتی در بین پیشوایان مذاهب اهل سنت در اعتقادات و فقه وجود دارد.
لذا خیر و صلاح در سعه صدر و دوری از تعصب گفت و گوها و مناظره ها و رعایت ادب و اخلاق اسلامی است. آن گاه به بحث و مناقشه در مورد آرا و ادله فقهی پرداخته شود.

کتاب «دراسات فقهیة فی مسائل خلافیة» اثر جناب استاد آقای نجم الدین طبسی از علمای معاصر می باشد که درباره موضوعات اختلافی میان اهل سنت و امامیه از جمله ازدواج موقت ، نماز تر راویح و تکفیر و ارسال در سال 1421 ق و به زبان عربی تألیف گردیده است. ایشان با نگاهی دقیق همراه با ارائه شواهد تاریخی، به موضوعات مذکور، دفاع همه جانبه ای از حریم احکام تشیع نموده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما