loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معرفت شناسی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 43841 10003022
270,000 243,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر در 10 فصل تنظیم و ترجمه شده است. «ادراک حسی»، «حافظه»، «خودآگاهی» و «عقل» عناوین چهار فصل ابتدایی «معرفت شناسی رابرت آئودی» را تشکیل می دهند.
«گواهی»، «استنتاج و توسعه معرفت» در کنار «معماری معرفت»، «تحلیل معرفت» و نیز «معرفت علمی، اخلاقی و دینی» و «شکاکیت» عناوین 6 فصل پایانی این کتاب است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: «با مراجعه اجمالی به تاریخ فکر و فلسفه می توان دریافت که دغدغه معرفت، عمری به درازای خود فلسفه دارد. انسان در بدایت امر به اندیشه و تفکر پرداخت و چنین پنداشت که واقعیت را چنان که هست دریافته است و اساساً تفاوت ذهن و عین برای او بی معنی می نمود؛ لیکن در فرآیند تفکر و بررسی واقعیت، مجبور شد به تفکیک میان اندیشه های درست و نادرست بپردازد و این آغازی برای پرداخت جدی به معرفت شناسی شد.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما