loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راه یافته یا چگونه شیعه شدم

ویرایش دوم

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 43909 10003022
70,000 63,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

راه یافته، سرگذشت فکری و عقیدتی دکتر سید محمد تیجانی، استاد دانشگاه تونس و دانشور بزرگ جهان اسلام است که پس از سال ها مطالعه درباره مذاهب مختلف اسلامی و تتبع در منابع کهن و گفت وگو با اندیشوران و فقیهان همه فرقه ها، سرانجام مذهب اهل بیت را برگزیده است.

وی در این اثر جذاب، چگونگی راهیابی خود را به طور مبسوط و مستند شرح کرده است.

نویسنده با تکیه بر منابع شیعه و سنّی، روایاتِ مورد اتفاق طرفین را برگزیده و با استناد به آنها به بحث و مناقشه پرداخته است؛ وی با پژوهشی ژرف و بدون تعصب و جانب داری از گروهی موضوعاتِ طرفین را مورد تحقیق قرار داده و به طرح مسئله خلافت و اشاره به ماجرای سقیفه و دیدگاه اهل سنت درباره خلفای راشدین و دیگر صحابه و نقش آن و موضوع خلافت امیرمؤمنان علی بن ابی طالب(ع) پرداخته و سرانجام با یافتن آیینِ حق، به تشیّع گرویده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما