loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اعتیاد به اینترنت

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

هر گاه سخن از سده بیست و یک به میان می ­آید، آن­چه پیش و بیش از هر چیز به ذهن متبادر می شود، شبکه ایست ارتباطی به گستردگی جهان که همانا اینترنت است. اینترنت در روزگار ما به ابزاری روزانه و معمول در زندگی بدل شده که اصولاً زندگی پیش از آن، آن­چنان دور ­­می­نماید که گویا در هزاره­های قدیم بوده است. بسیاری از اموری که در گذشته به شکلی دیگر و سخت­تر انجام می­یافت، اکنون و با کمک اینترنت به سادگی صورت ­
می­گیرد و نیز در حال حاضر اینترنت می­تواند کارهایی را برای ما انجام دهد که قبلاً تصور آن­ها نیز بس بعید بود.
از سویی دیگر اما، گهگاه اینترنت نه یک ابزار آسان­کننده­ی زندگی، که به خود زندگی بدل می گردد. برخی افراد چنان در دنیای ارتباطی و کاری و سرگرم­کننده­ی «آنلاین» غرق می شوند که به تدریج که از رویدادهای واقعی زندگی دور و دورتر می افتند. بدین­سان شکل تازه­ای از «وابستگی» رخ می­نماید که سابقه­ای در تاریخ نداشته است: «اعتیاد به اینترنت» که همچون خود اینترنت، جدید، پیچیده و پر از گوشه­های ناشناخته است.
این بیماری قرن بیست و یک، اندک­اندک به صورت مساله­ای جدی، پرهزینه و نگران­کننده درآمده تا جایی که در تقسیم­بندی­های جدید بیماریهای روانپزشکی نیز وارد شده است.
کتاب حاضر، یکی از دقیق­ ترین ، علمی­ ترین و کاربردی­ ترین منابعی است که در زمینه شناخت و درمان این بیماری جدید به نگارش درآمده و خواندن آن به همه ­ی روان پزشکان، دستیاران روانپزشکی، روانشناسان و دانشجویان روانشناسی توصیه می­گردد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما