loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نان زنان افسونگر

ناشر کتاب نیستان

نویسنده اُ.هنری

مترجم علی فامیان

تعداد صفحات : 208

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 4402 10003022
6,500 6,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«نان زنان افسونگر» ۱۸ داستان کوتاه از این نویسنده با انتخاب فامیان را در خود جای داده است. نام این ۱۸ داستان عبارتند از: «نان زنان افسونگر»، «ماجرای عشقی یک کارگزار پرکار بورس»، «گشت و گذار در عالم حافظه پریشی»، «اتاق مبله»، «داستان اسکناس ده دلاری آلوده»، «تراژدی در هارلم»، «نیویورکی شدن»، «گزارش شهری»، «دو مرد در روز شکرگزاری»، «وجدان کاری»، «تحول مارتین برنی»، «مثلث اجتماعی»، «در سبز»، «هدیه شعبده باز»، «آخرین برگ»، «کارت بهاری»، «جهان وطنی در کافه» و «از روی صندلی راننده تاکسی».
سیدمهدی شجاعی، داستان نویس برای ترجمه فارسی این کتاب مقدمه ای چند صفحه ای تالیف کرده و در آن درباره او.هنری و دشواری ترجمه از آثار او نوشته است.
فامیان، مترجم این کتاب نیز در مقدمه ای به شرح زندگی و میراث ادبی او.هنری پرداخته است. وی در این مقدمه می نویسد: «ویژگی کلیدی داستان های او.هنری پایان غافلگیرکننده آن هاست. او را "گی دوماپاسان" آمریکایی نامیده اند. هر دو نویسنده در پایان داستان هایشان خواننده را شگفت زده می کردند، با این تفاوت که داستان های او.هنری سرگرم کننده تر و خوش بینانه ترند.»
فامیان با ذکر این که اکثر داستان های او.هنری به زمان زندگی خود نویسنده، یعنی اوایل قرن بیستم مربوط می شود، در مقدمه خود می افزاید: «بیش تر قصه های او.هنری در شهر نیویورک رخ می دهد و اغلب روایت گر زندگی آدم های معمولی نظیر فروشنده ها، پلیس ها و خدمت کاران است. در نثر او طنز و شوخ طبعی موج می زند.»
این مترجم او.هنری را «فرزند زمانه خویش» لقب داده؛ او را نویسنده ای می داند که عصر خود را در نهایت دقت به خواننده نشان داده است.
ویلیام سیدنی پورتر، معروف به او.هنری، نویسنده امریکایی در ۱۱ سپتامبر ۱۸۶۲ میلادی دیده به جهان گشود. این نویسنده که امروزه جایزه ای نیز به نام او وجود دارد، در طول عمر خود بیش از ۴۰۰ داستان کوتاه به رشته تحریر در آورد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما