loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شهر اسلامی: نشانه ها و شناسه ها

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 44301 10003022
30,000 27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تمدن اسلامی در دوران بالندگی خود همانند دیگر تمدن ها مظاهر و جلوه های ماندگاری را خلق کرد که شهرهای علمی از جمله آن جلوه هایند.

شهرهای علمی هم نشانه ظهور و شکوفایی تمدن اسلامی شدند و به تداوم آن امداد رساندند و هم در آن زمان که روی به افول نهادند تمدن اسلامی را در سراشیب انحطاط قرار دادند.

با توجه به اهمیت این موضوع در این پژوهش به عوامل پیدایش و شکوفایی شهرهای علمی در تمدن اسلامی پرداخته شد و عوامل انحطاط و زوال آن در پنج شهر علمی نمونه در جهان گسترده اسلامی بررسی گردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

امیرحسین کیوانی راد

در این کتاب درباره کارهایی که پس از ظهور امام مهدی عجل الله تعالی فرجه در شهر سازی اتفاق می افتد اشارات بجایی شده که ضرورت اندیشه بیشتر در جزییات شهرهای کنونی و معایب آن را یاد آوری میکند.

13 اسفند 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما