loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آینه دار مقتل

ناشر پیام آزادی

نویسنده احد ده بزرگی

سال نشر : 1382

تعداد صفحات : 168

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب از به تصویر کشاندن باورهای شاعر پیرامون شعر چیست و شاعر کیست آغاز می گردد و در ادامه حسن عقل و غیرت عشق و آبی عاطفه را با هنرمندی به ترسیم در می آورد.
قیام مسلم و دو رویی و دورنگی مردم کوفه که ناگزیر به شهادت جناب مسلمع می انجامد محتوا و مضمون دیگری است که احد ده بزرگی به سرایش آن در این مجموعه پرداخته است.بخش بعدی این مجموعه اشعاری است که زبان حال امام حسینع و حضرت زینبس را در واقعه و حوادث کربلا به روایت می نشیند.طبع روان، تسلط و قدرت بیان احد ده بزرگی در سرایش مجموعهء آینه دار مقتل، مخاطب را میهمان صحنه های دیگری چون شهادت علی اکبرع، علی اصغرع، قاسم بن الحسنع، عبدالله بن حسنع، حضرت ابالفضلع و اصحاب عاشورایی امام حسینع می نماید.
پیام اصحاب باوفای امام عشقع و رسالت پیام بری حضرت سجادع و شهادت حضرت رقیهس در بخش های پایانی این کتاب با زبان شعر احد ده بزرگی در اختیار مخاطب قرار می گیرد.
در فراز پایانی کتاب آینه دار مقتل شاعر سروده ای را در سوگ امام خمینی بنیانگزار بزرگ انقلاب اسلامی ایران تقدیم نموده که نشان از ارادت و محبتی دارد که وی به ایشان داشته است.
مهارت و تجربه احد ده بزرگی در سرایش مضامین دینی و آیینی، انسجام در ساختار زبانی شعرش و فصاحت و بلاغت او در سرودن مراثی و مناقب حضرات آل الله علیهم السلام از او چهره ای موفق در این زمینه ساخته است تا آنجا که همیشه مخاطبین اشعار اهل بیتی به سروده های وی نظر داشته اند.
هرچند مجموعهء حاضر حاصل تلاش طبع روان شاعر خوب هم عصرمان احد ده بزرگی است اما متاسفانه وجود غلط های تایپی و ویرایشی موجود در کتاب خواننده کتاب را آزار می دهد و نیز نحوه صفحه بندی کتاب هم آن چنان که باید در خدمت محتوای غنی کتاب قرار نگرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما