loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تشخیص خطا در ماشین های الکتریکی

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

ماشین های الکتریکی نقش عمده ای در صنعت و رفاه جوامع اقتصادی بازی می کنند. تولید برق که میزان مصرف آن شاخص صنعتی شدن یک کشور است، در نیروگاه ها از سوی ژنراتور های بزرگ که عمدتا سنکرون هستند، تولید می شود.
موتورهای الکتریکی نیز در صنایع و منازل نقش مبدل های اصلی انرژی را بازی می کنند. هرگونه اشکال یا خطا در این مجموعه باعث درنگ در تولید و یا ایراد در زندگی افراد می شود. در برخی موارد حتی باعث ایجاد اشکالات و ضررهای مالی اقتصادی و بعضا جانی خواهد شد. موتورهای الکتریکی در همه جا وجود دارند و دارای نقش های متفاوت هستند از تجهیزات پزشکی که با جان آدمیان سرو کار دارند تا سیستم های حمل و نقل و ارتباطی، شبکه های دیتا و مخابراتی، شاتل های فضایی و سیستم های حافظ محیط زیست همه و همه نیازمند موتورهای الکتریکی هستند.
شناسایی خطا در موتورهای الکتریکی باعث حفظ روند خدمات و صرفه جویی های عظیم مالی می شود. هرگونه وقفه در کارکرد موتور مطمئنا به نوسان در خدمت به جوامع بشری منتج می شود. این کتاب حاصل زحمات نویسنده در تشخیص و شناسایی خطا است که به محض آغاز رخداد با پایش سیگنال های حالت سیستم می توان از گسترش خطا و بروز قطعی در روند کاری موتور جلوگیری کرد.
جامعه هدف استفاده کنندگان، صنایع حساس و مهم همانند شرکت های نفت و پتروشیمی، ذوب فلزات و آلومینیوم سازی و کلا تمام صنعت هایی هستند که هرگونه وقفه در آنها به خسارت های عظیمی منجر خواهد شد. علاوه بر آنها استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی که علاقه مند به تشخیص و شناسایی خطا هستند، این کتاب می تواند برای آنها نیز قابل استفاده باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما