loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیاست و حکومت در خاورمیانه و شمال آفریقا

ناشر امیرکبیر

نویسنده مارک گازیوروسکی

مترجم عسگر قهرمانپور

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 688

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب سیاست و حکومت در خاورمیانه و شمال افریقا پوششی جامع و به روز از حوادث و موضوعات جاری و مهم منطقه خاورمیانه را در اختیار خوانندگان قرار می دهد. نویسندگان کتاب از متخصصان مشهور مطالعات خاورمیانه هستند.

این کتاب در حال حاضر در بسیاری از دانشگاه های جهان در حوزه مربوطه تدریس میشود. فصول کتاب به طور نظام مندی سازماندهی شده و پیشینه تاریخی، شرایط اجتماعی و اقتصادی، سیاست و سیاست خارجی کشور مربوطه را در بر میگیرد. ترجمه حاضر براساس آخرین ویراست (هفتم) صورت گرفته و سیاستهای هسته ای ایران، پویاییهای سیاسی در عراق پس از صدام و همچنین تحولات سوریه، ترکیه، لبنان و آخرین تحولات خاورمیانه پس از بهار عربی را پوشش می دهد.

مترجم کتاب که خود از علاقه مندان تحقیق در مسائل بین المللی است، عمدتاً در حوزه مطالعات روابط بین الملل، مطالعات امنیتی و راهبردی ترجمه می کند و تاکنون سی و پنج کتاب در این حوزه ترجمه کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما