loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ازدواج و مسایل جنسی همسران

شناخت عوامل بی میلی جنسی زنان و راه پیشگیری و درمان آن

ناشر انتشارات لاهیجی

نویسنده یوسف غلامی

ویراستار یوسف غلامی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 240

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

یکی از عوامل مهم طلاق و جدایی همسران در سال­های اخیر، افزایش نارضایتی ­های جنسی بوده است. از یک سو جهل و عدم آگاهی خانواده­ها راجع به این مسأله، و از سوی دیگر گسترش زمینه­ های بی ­اخلاقی جنسی و تحریکات و کامیابی ­های خارج از کانون خانواده، به گسترش این نارضایتی دامن زده است.

کتاب حاضر با هدف ارائه اطلاعات ضروری و صحیح به خانواده­ ها و جلوگیری از بروز مشکلات متعدد در زمینه مسائل زناشویی نوشته شده است و نویسنده آن از تجربه سالها ارائه مشاوره به زوج­ها استفاده نموده است. همچنین با بیان احادیث و آموزه­ های دینی، تأییداتی برای سخنان خویش ارائه نموده است که می­تواند راهگشای افراد در درک نکات ظریف و فراوان در این ­باره باشد.

دوره لذت های جنسی آغاز زندگی برای گروه بیشماری از مردم، کوتاه مدت است، اما هستند کسانی که سال های طولانی از عمر خود را همانند ایام ماه عسل، شیرین سپری می کنند. راستی چگونه می توان از عشق و میل جنسی چنان شاهکاری در زندگی به وجود آوریم که در باور نگنجد!
کتاب حاضر بر آ« است تا راه نیل بدین منظور را آسان سازد.

فصل اول کتاب با عنوان پدیده بی ­میلی زنان به تعریف و ذکر اقسام این پدیده می­پردازد. فصل دوم با عنوان ناگفته ­های جنسی زنان به توضیح وضعیت روحی و جسمی بانوان می­پردازد و راهکارهایی برای ارتباط خوب پیشنهاد می­دهد. تفاوت­های زنان و مردان در تفسیر ارتباط جنسی، موضوع فصل سوم را تشکیل می­دهد. فصل چهارم نیز شامل توصیه­ هایی به مردان است تا بتوانند از یک ارتباط دوطرفه و آرامش ­بخش برخوردار شوند. فصل پایانی نیز مجوعه ­ای از پرسش­ها و پاسخ­ها در این زمینه است.

بی میل جنسی مانند بیماری افسردگی است که در مراحل آغازین آن، چندان هراس انگیز نیست، ولی با گذشت زمان و ترک درمان، شکل مزمن و پیچیده می یابد. چون میل جنسی سبب تقویت انگیزه زندگی و نشاط است، کاهش آن، به طوری مرموز و ناخواسته بر تفاهم زندگی زناشویی تاثیر می گذارد و نه فقط روابط جنسی آینده را، که روابط غیر جنسی را هم دسخوش تلاطم می گرداند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

ندا

کتاب خوبی بود

16 مهر 1390

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما