loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بروید با هم بسازید: توصیه هایی درباره همسرداری

توصیه های رهبر معظم انقلاب به زوج های جوان

5 (1)

ناشر میراث اهل قلم

نویسنده محمدرضا حدادی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 80

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

فرصت های اول زندگی، بهترین موقعیت برای شناخت و ایجاد ثبات در زندگی است. در این دوران زوایایی از شخصیت طرفین مشخص می شود که در گذشته بروز نکرده است. یکی از بزرگ ترین موفقیت ها در دوره آغازین زندگی، جلب اعتماد زوجین نسبت به یک دیگر است که شناخت خانواده همسر و معتدل کردن انتظارات خود نسبت به آنان، در جلب این اعتماد بسیار موثر است.
این کتاب مشتمل بر توصیه های رهبر معظم انقلاب به زوج های جوان می باشد.

سازش کاری در خانواده جزء واجبات است
سعی شما این باشد که در تمام دوران زندگی، به خصوص سال های اول، این چهار پنج سال اوّل، با هم سازگاری داشته باشید. این طور نباشد که یکی اندکی ناسازگاری نشان داد، آن دیگری هم حتماً در مقابل او ناسازگاری نشان بدهد. نه! هر دو با هم سازگاری نشان بدهید و اگر دیدید همسرتان ناسازگاری کرد، شما سازگاری نشان دهید.این جا از آن جاهایی است که سازش و کوتاه آمدن خوب است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

علی

سلام. این کتاب فوق العاده هست. من 20 سال بیشتر ندارم و هنوز به سن ازدواج نرسیدم. اما تا الان 4 بار این کتاب رو خوندم. این کتاب کتابی هست که هر جوونی باید یک نسخه ازش داشته باشه و مثل کتب مرجع ازش مراقبت کنه و هر چند وقت یک بار نگاهی بهش بندازه. اگر این اتفاق بیفته زندگی خیلی از زوج های جوان قشنگ شروع میشه و انشاالله این قشنگی تا ابد استمرار پیدا می کنه. والسلام.

11 مهر 1388

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما