loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

من انقلابی ام: بازخوانی برجسته ترین مواضع انقلابی رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای ( ممد ظله العالی) 136

5 (1)

ناشر ساقی

نویسنده مرتضی مهدوی یگانه

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 176

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب را در دو فصل و هشت بخش گردآوری و تدوین کرده است. در فصل اول به مواردی چون موضع رهبری در قبال کشورهای غربی (آمریکا و اروپا)، رژیم اشغالگر قدس وحمایت از جریان مقاومت، چالش انرژی هسته ای و بیداری اسلامی پرداخته شده است. فصل دوم شامل مواضع رهبری در بعد سیاست داخلی همچون فتنه 18 تیرماه سال 1378، فتنۀ سال 1388، مواضع انقلابی رهبری در قبال مسائل فرهنگی و اهتمام رهبری به تعمیم انقلابی گری در همه ارکان و شئون نظام است.
نام کتاب بر اساس سخنرانی معروف رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بهمن ماه 1391 اقتباس شده است. ایشان در بیانات خود فرمودند: «من دیپلمات نیستم، من انقلابی ام. حرف را صریح و صادقانه می گویم. دیپلمات یک کلمه ای را می گوید، معنای دیگری را اراده می کند. ما صریح و صادقانه حرف خودمان را می زنیم، ما قاطع و جازم حرف خودمان را می زنیم.»

در بخشی از مقدمه کتاب می خوانیم:
«این کتاب در پی توصیف رهبر انقلابی است، رهبری که از تمام علایق و تعلقات گسسته و با تمام وجود و همة هستی خود به حضرت حق پیوسته باشد و تنها چنین کسی است که میتواند همچون امام راحل(ره) تمامقد در مقابل قدرتهای متکبر و مستکبر و زورگویانی که دیگر حکام و رؤسای کشورها با اندک اخم و تشری از آنها دست و پای خود جمع میکنند، بایستد و دلش نلرزد، بلکه به آنها تشر هم بزند و زمانی که تمام جهان در اثر خشم و لجام گسیختگی ابرقدرتها جرأت نفس کشیدن ندارند، سینه سپر کند، به عربده کشی هایشان پاسخ قاطع و منطقی دهد و به دیگران نیز جرأت سخن گفتن و موضع گرفتن ببخشد.
طبع انقلاب اسلامی و اقتضای اسلام ناب و ولایی اساساً جز این نیست و نظام جمهوری اسلامی بدون وجود چنین رهبری حتی لحظه ای نیز نمی تواند به راه خود ادامه دهد، والاّ قدرت های بزرگ و بی منطق دنیا در همان لحظه آن را خواهند بلعید و به حیات آن پایان خواهند داد».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما