loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ایران در عصر قاجار تا آستانه مشروطیت

تاریخ منطقه ای انقلاب اسلامی 6

ناشر امیرکبیر

نویسنده علی اکبر ولایتی

ویراستار هومن عباسپور | ایمان نوروزی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 560

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مجموعه تاریخ کهن و معاصر ایران زمین نگاهی است هدفمند به تاریخ ایران که با بهره گیری از منابع فراوان و معتبر و گاه جدید و شیوه ها و روش های ثابت شده، با راهنمایی و همکاری جمعی از پژوهشگران و تاریخ دانان فرهیخته فراهم آمده است.
در این مجموعه، نگارنده در پی آن است که مهم ترین تحولات تاریخی را در شکل دهی به حیات معاصر ایرانیان بررسی کند؛ تحولاتی که ایرانیان در حیات پرفرازونشیب خود به چشم دیده اند و از سر گذرانده اند تا به زندگی پرافتخار دیروز و امروز خود دست یابند و فردایی پرامید در پیش روی داشته باشند.

نگارنده در کتاب حاضر بر آن است تا با بهره گیری از اسناد بازمانده از آن دوران و اظهارنظرهای کارشناسان فرهیخته درباره وجوه گوناگون آن، ضمن بازخوانی و ارائه روایتی درست و منقّح از تاریخ سیاسی عهد قاجار، به بازشناسی عناصر دخیل در سیاست داخلی و خارجی بپردازد و سهم و تأثیر هریک از این عناصر را مشخص و تعیین کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما