loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یونس (ع)

داستان پیامبران

ناشر امیرکبیر

نویسنده محسن هجری

ویراستار علی عابدی

تصویرگر نوشین صفاخو

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 36

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب مصور حاضر، از مجموعه «داستان پیامبران» است که برای گروه سنی (ب) و (ج) تدوین شده است. این مجموعه با هدف آشنایی کودکان با گوشه هایی از زندگی پیامبران الهی و درک بهتر مسائل مذهبی و دینی و عبرت گرفتن از تاریخ و سیره و رفتار پیامبران تدوین و منتشر شده است. دفتر حاضر به داستان زندگی حضرت یونس (ع) اختصاص دارد. حضرت یونس (ع) که پس از سال ها دعوت مردم به سوی خداوند، از آن ها ناامید شده بود، یک روز مردم شهرش را نفرین می کند. اما مردم با دیدن نشانه های عذاب الهی توبه می کنند و به خداوند ایمان می آورند و بدین ترتیب عذاب الهی از آن ها روی گردان می شود و توبه شان پذیرفته می شود.

مگر نمی دانید که یک چشم بینایی هست که کارهای همه ما را نگاه می کند و به موقع به حساب همه می رسد؟ مگر نمی دانید که هیچ کار خوب یا بدی بی جواب نمی ماند؟
در این موقع یکی از آن ها گفت: «حرف های یونس را می زنی؟ گوشمان از این حرف ها پر است!!»
آن روز، اول به خوبی نفهمیدم که یونس کیست و چرا آن مردم حرف مرا شبیه به حرف های یونس می دانستند؛ اما در نوبت های بعد که به این شهر آمدم، کم کم فهمیدم مردی به اسم یونس است که به خاطر همین اخلاق ها و رفتارها، مردم شهرش با او بگو مگو دارند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما