loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مغز من و بهانه های پرخوری

مجموعه کتاب های مدیریت بیش خوری و اضافه وزن با بهره گیری از توانمندی های مغزی

ناشر مهرسا

نویسنده حامد اختیاری | سپیده بخت

تصویرگر لاله ضیایی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 114

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 45377 10003022
15,000 14,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

با بهانه های مغزمان برای پرخوری چه کار کنیم؟
آیا تا به حال با کسی برخورد کرده اید که وقتی صحبت کاهش وزن پیش می آید، هزار و یک جور بهانه برای وزن کم نکردن جور می کند؛ دلش برای غذا خوردن تنگ می شود؛ برای وعده ی بعدی نقشه می کشد و هیچ تفریحی بدون خوردن برایش معنی ندارد؟
آیا تابه حال با کسی برخورد کرده اید که در حال کاهش وزن است، اما مغزش مدام به دنبال بهانه هایی برای دوباره پرخوری کردن می گردد و انگار علیه خودش توطئه می کند؟
آیا تابه حال با کسی روبه رو شده اید که بارها وزن کم می کند، اما در مدت کوتاهی دوباره به حالت قبلی برمی گردد؟
چرا چنین اتفاقاتی برای آن ها می افتد؟ مغز آن ها برای این که رابطه با غذا را حفظ کند، چه بهانه هایی جور می کند؟ با این بهانه ها چه کار می شود کرد؟
در این کتاب به این پرسش ها پاسخ می دهیم. برایتان خواهیم گفت که چطور وابستگی مغز ما به خوردن، باعث به وجود آمدن چنین بهانه هایی می شود و برای کنار آمدن با این بهانه ها چه کار باید کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما