loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گوهرهای فوق عرشی: شرح و تفسیر دعای ابوحمزه ثمالی - دفتر اول

ناشر جواهریان

نویسنده روح الله قرهی

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 187

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

رهروان راه عشق در سیر پرفراز و نشیب خود به دنبال حیات ابدی­اند که منشأ آن آب حیاتی است که از قلّه­های کیمیای محبّت سرازیر و در دشت وصال، بستری برای لقاء معشوق ترسیم می­نماید.
در این حیات جاویدان، شکوه نجواهای عاشقانه بین عاشق و معشوق تماشایی است، فنون ردّ و بدل کردن کلمات دلربا توأم با نغمات آسمانی دل انگیز، روح هر ذی روحی را به رقص معنوی وامی­دارد.
نقل حدیث عشق از هر منظری زیبا و معطّر است، وصف­العیش راه­گشاست، دل­ها را می­رباید، روح انسان را با کیمیای محبّت الهی زنده کرده و در مسیر عشق به راه می­اندازد.
باید نجواها را شنید، باید از صاحبان نجوا یاد گرفت و به دلدادگی­شان دل سپرد تا آرمان دل­انگیز وصل محقّق شود.
دعای نورانی ابوحمزه ثمالی، گوهرهای فوق عرشی است که از لسان نورانی و قدسی امام­العارفین، سیّدالسّاجدین، زین­العابدین (صلوات اللّه و سلامه علیه) بوده و شرح آن، گرفتن این گوهرها به آغوش دل و تقسیم بی­منّت آن به دم مسیحایی روح­الله عزیز است که در دل مشتاقان، نقش عشق حکّاکی می­کند.
کتاب حاضر قسمتی از سخنرانی­های ارزشمند حضرت آیت­الله دکتر روح­الله قرهی در شب­های ماه مبارک رمضان سال 1385 هجری شمسی می­باشد.
عزیزان واقفند که میان اصل مجالس و صفحات نوشته گفتار این دانشمند فرزانه، فاصله­ای است که با هیچ­چیز قابل پوشاندن نیست. مهم آن است که با خواندن این اوراق، خود را حاضر در محضرش بدانیم.
اگر چه سعی شده تا امانت­دار مجالس آن بزرگوار باشیم امّا قابل کتمان نیست که در پیاده ساختن گفتار و لحن و تبدیل آن به کلمات نگارش یافته، بعضاً کاستی­هایی رخ می­دهد که ما نیز خود را بری از آن ندانسته و در همین مجال به خاطر وجود پاره­ای از نقص­ها عذرخواه همه عزیزان هستیم .
امید که صاحب­دلان و ارباب معرفت، از زلال ناب این گفتار بهره گرفته و با تذکّر کاستی­ها در ارائه چنین گفتاری، ما را وام­دار خویش سازند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما