loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بحران در جامعه شناسی: نیاز به داروین

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 45686 10003022
149,000 134,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در مقدمه کتاب «بحران در جامعه شناسی» و در معرفی اثر آمده است: در این کتاب استدلال می کنیم که بحران در جامعه شناسی هنگامی اجتناب ناپذیر شد که ما از تعهدات نخستین بنیانگذاران این ر شته منحرف شدیم؛ تعهداتی که می گفت بدون قوانین کلی، هیچ نوع جامعه شناسی ای علمی وجود نخواهد داشت. به علاوه جامعه شناسی در همان محیط فکری ای متولد شد که نظریه تکامل داروین و نهایتا ژنتیک انسانی و علوم تکاملی مختلف متولد شدند، علومی که در جهت مطالعه اجتماعی توسعه یافتند. برای دهه ها این انقلاب علمی با گام هایی سریع توسعه یافت و برخی شاخه های علوم انسانی وارد جریان این انقلاب شدند. باید گفت که جامعه شناسی نیز برای حفظ بقای خود به عنوان یک رشته علمی باید همانند آنان عمل کند و این کار را بسیار سریع انجام دهد، زیرا اکنون روند مثله کردن رشته ما بسیار سریع اتفاق می افتد. در این راه جامعه شناسی نیاز به فراگیری درس های داروینی و سهیم شدن در قلمروهای رو به گسترش آن دارد.

کتاب «بحران در جامعه شناسی» شامل سه بخش با عناوین از نویدهای نخستین تا عمیق ترشدن بحران، عناصر نظریه تکامل و انطباق پذیری گزینشی و دلالت های کاربردی آن است.

بخش اول شامل سرفصل هایی چون نویدهای نخستین، عمیق تر شدن بحران، چرا بحران؟ یک طرح کلی، بخش دوم شامل سرفصل های نظریه انتخاب طبیعی داروین، عناصر علم رفتار تکاملی و بخش سوم شامل سرفصل بنیادهای تمایزات جنسی، اتحاد پرآشوب، بنیادهای قشربندی اجتماعی و ذهن قبیله ای است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما